Welkom   Coaching
      Personal coaching
  Training   Team coaching
  Telefonische incasso    
  Telefonische incasso gevorderden
  Training & Coaching
  Omgaan met grensoverschrijdend gedrag Telefonische incasso
  Omgaan met telefonische agressie   Telefonische incasso gevorderden
  Klantgericht telefoneren   Omgaan met grensoverschrijdend gedrag
  Sales training (telefonisch)   Klantgericht telefoneren
  Sales training (gesprekken)   Sales
       
 
   

  ‘ZONDER OVEREENSTEMMING BEREIK JE NIETS.’

 

TRAINING & COACHING

 
           
    consenza telefonische incasso

Klanten en hun betaalgedrag kunnen een negatieve invloed hebben op de omzet. Het voeren van lange incassogesprekken, het versturen van aanmaningen en omgaan met wanbetalers kost geld, terwijl het eigenlijk geld zou moeten opleveren. Effectieve en winstgevende telefonische incasso valt of staat met de beheersing van gesprekstechnieken.

doelgroep

De training 'telefonische incasso' is geschikt voor medewerkers van incassoafdelingen en debiteurenbeheer.

coaching individueel & op maat

Bent u alleen of met z'n tweeën, dan kunt u beter gebruik maken van een coaching. Deze wordt geheel op uw wensen afgestemd.

consenza professioneel & resultaatgericht

Consenza biedt voor mensen die werkzaam zijn op een incassoafdeling training en coaching waarin het voeren van effectieve telefoongesprekken centraal staat. Medewerkers die de training gevolgd hebben:

• Voeren effectieve telefoongesprekken op zakelijk niveau
• Weten stress en intimidatie buiten zichzelf te houden
• Beheersen telefoontechnieken om het gespreksdoel voor ogen te houden
• Beheersen vaardigheden om met 'lastige' klanten om te gaan

De kracht van Consenza is een persoonlijke benadering, no-nonsense mentaliteit en het leveren van duurzame oplossingen door effectieve training en coaching.

training theorie & praktijk

In kleine groepjes (max. 10 cursisten) richt de trainer zich op de aspecten van telefonische incasso die voor alle deelnemers van belang zijn. Daarnaast krijgt elke deelnemer ook individuele aandacht. Door middel van realistische rollenspellen en bandopnames van gesprekken, worden de cursisten zich bewust van de essentie van een goed telefoongesprek. Ze leren zichzelf kennen aan de telefoon, omdat de trainer ook de acteur is in het rollenspel en de cursist direct feedback krijgt.

De volgende onderwerpen komen tijdens de training aan bod:

• Omgaan met verschillende soorten gedragingen van mensen aan de telefoon
• Effectieve gesprekken voeren op zakelijk niveau
• Intimidatie, persoonlijke opvattingen en stress reduceren
• Doel, fasen en gespreksstructuur aanbrengen
• Leren communiceren met een helicopterview
• Aansturen op beslismomenten en oplossingen
• Feedback geven, argumenteren, vraagtechnieken

De training wordt op onderhoudende wijze gegeven door theorie en praktijk met elkaar af te wisselen.

trainer krachtig & persoonlijk

De training wordt gegeven door een doortastende trainer met veel mensenkennis en praktijkervaring. Zij daagt medewerkers uit zichzelf een spiegel voor te houden, want overeenstemming met jezelf is noodzakelijk om doelen te bereiken. Ook weet zij humor, persoonlijke aandacht en een ontspannen werksfeer perfect te combineren.

investering
De investering hangt af van het vooraf bepaalde doel. Coaching is maatwerk en er zal De investering hangt af van het voorafan te voren bepaalde doel. Coaching is maatwerk, en er zal voordat het coachingtraject start worden besproken worden aan het begin wat de kosten zullen zijn.
De algemene voorwaarden van Consenza zijn van toepassing. De tarieven zijn exclusief 21% BTW, inclusief trainer(s) en materiaal.

consenza informatie

Elk bedrijf en iedere werknemer is anders. Consenza biedt daarom ook trainingen en coaching op maat. Wilt u hier meer over weten of heeft u andere vragen? Neem dan gerust contact met ons op: info@consenzatraining.nl

 

06-22258440

info@consenzatraining.nl

KVK DEN HAAG 27303526