|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ZONDER OVEREENSTEMMING BEREIK JE NIETS. |
TRAINING & COACHING |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
consenza
omgaan met telefonische agressie Medewerkers met veel telefonische (incasso-) werkzaamheden krijgen in
de praktijk steeds De training 'omgaan met telefonische agressie' is geschikt voor medewerkers
van bedrijven die met klanten en/of debiteuren telefonisch contact hebben. Consenza biedt training en coaching voor iedereen die te maken heeft met telefonische agressie. Medewerkers die de training gevolgd hebben:
• Weten klantvriendelijk te blijven door rust te behouden De kracht van Consenza is een persoonlijke benadering, no-nonsense mentaliteit
en het In kleine groepjes (max. 10 cursisten) richt de trainer zich op de aspecten
van omgaan De volgende onderwerpen komen tijdens de training aan bod:
• Ervaar uw eigen gedrag De training wordt op onderhoudende wijze gegeven door theorie en praktijk
met elkaar af te wisselen. De training wordt gegeven door een doortastende trainer met veel mensenkennis
en praktijkervaring. Zij daagt medewerkers uit zichzelf een spiegel voor
te houden, want overeenstemming met jezelf is noodzakelijk om doelen te
bereiken. Ook weet zij humor, persoonlijke aandacht en een ontspannen
werksfeer perfect te combineren. De investering bedraagt € 295,- per persoon. De algemene voorwaarden
van Consenza Elk bedrijf en iedere werknemer is anders. Consenza biedt daarom ook
trainingen en coaching op maat. Wilt u hier meer over weten of heeft u
andere vragen? Neem dan gerust contact met ons op: info@consenzatraining.nl |
06-22258440 info@consenzatraining.nl KVK DEN HAAG 27303526 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||