Welkom   Coaching
      Personal coaching
  Training   Team coaching
  Telefonische incasso    
Telefonische incasso gevorderden
  Training & Coaching
  Omgaan met grensoverschrijdend gedrag   Telefonische incasso
  Omgaan met telefonische agressie   Telefonische incasso gevorderden
  Klantgericht telefoneren   Omgaan met grensoverschrijdend gedrag
  Sales training (telefonisch)   Klantgericht telefoneren
  Sales training (gesprekken)   Sales
       
 
   

  ‘ZONDER OVEREENSTEMMING BEREIK JE NIETS.’

 

TRAINING & COACHING

 
           
    consenza telefonische incasso voor gevorderden

In de training 'telefonisch incasseren voor gevorderden' komen specifieke en lastige situaties uit de dagelijkse praktijk aan de orde. Bijvoorbeeld mensen die zich herhaaldelijk niet aan afspraken houden, moeizame gesprekken waarbij je maar niet tot de kern van het probleem komt of gesprekken met mensen met grote financiële problemen. Hoe ga je hiermee om en hoe zorg je dat men toch gaat betalen?

doelgroep

Deze training is met name geschikt voor ervaren medewerkers van incassoafdelingen en debiteurenbeheer.

consenza professioneel & resultaatgericht

Consenza biedt voor mensen die werkzaam zijn op een incassoafdeling training en coaching waarin het voeren van effectieve telefoongesprekken centraal staat. Medewerkers die de training gevolgd hebben:

beheersen vaardigheden om met "lastige" situaties om te gaan
leren onderhandelen aan de telefoon
krijgen meer inzicht in verschillende typen debiteuren en hoe daarmee om te gaan
weten precies waar welke gesprekstechnieken toe te passen

De kracht van Consenza is een persoonlijke benadering, no-nonsense mentaliteit en het leveren van duurzame oplossingen door effectieve training en coaching.

training theorie & praktijk

In kleine groepjes (max. 10 cursisten) richt de trainer zich op de aspecten van telefonische incasso die voor alle deelnemers van belang zijn. Daarnaast krijgt elke deelnemer ook individuele aandacht. Door middel van realistische rollenspellen en bandopnames van gesprekken, worden de cursisten zich bewust van de essentie van een goed telefoongesprek. Ze leren zichzelf kennen aan de telefoon, omdat de trainer ook de acteur is in het rollenspel en de cursist direct feedback krijgt.

De volgende onderwerpen komen tijdens de training aan bod:

Omgaan met verschillende soorten gedragingen van mensen aan de telefoon
Onderhandelen aan de telefoon
Hoe pas je verschillende soorten vragen toe in een gesprek
Doel, fasen en gespreksstructuur aanbrengen
Leren communiceren met een helikopterview
Feedback geven

De training wordt op onderhoudende wijze gegeven door theorie en praktijk met elkaar af te wisselen.

trainer krachtig & persoonlijk

De training wordt gegeven door een doortastende trainer met veel mensenkennis en praktijkervaring. Zij daagt medewerkers uit zichzelf een spiegel voor te houden, want overeenstemming met jezelf is noodzakelijk om doelen te bereiken. Ook weet zij humor, persoonlijke aandacht en een ontspannen werksfeer perfect te combineren.

investering

De investering bedraagt € 295,- per persoon. De algemene voorwaarden van Consenza zijn van toepassing. De tarieven zijn exclusief 21% BTW, inclusief trainer(s) en materiaal.

consenza informatie

Elk bedrijf en iedere werknemer is anders. Consenza biedt daarom ook trainingen en coaching op maat. Wilt u hier meer over weten of heeft u andere vragen? Neem dan gerust contact met ons op: info@consenzatraining.nl

 

06-22258440

info@consenzatraining.nl

KVK DEN HAAG 27303526