Welkom   Coaching
      Personal coaching
  Training   Team coaching
  Telefonische incasso    
  Telefonische incasso gevorderden
  Training & Coaching
  Omgaan met grensoverschrijdend gedrag   Telefonische incasso
  Omgaan met telefonische agressie   Telefonische incasso gevorderden
  Klantgericht telefoneren   Omgaan met grensoverschrijdend gedrag
  Sales training (telefonisch)   Klantgericht telefoneren
Sales training (gesprekken)   Sales
       
 
   

  ‘ZONDER OVEREENSTEMMING BEREIK JE NIETS.’

 

TRAINING & COACHING

 
           
    consenza salesgesprekken bij de klant

Als een afspraak gemaakt is, volgt op een gegeven moment het daadwerkelijke gesprek bij de klant. Tijdens een verkoopgesprek is de eerste stap: interesse wekken. Stap 2 is deze kans aangrijpen en omzetten in een succesvol gesprek. De basis van een succesvol salesgesprek bestaat uit professionele gesprekstechnieken, het stellen van doelen en herkennen van verschillende typen klanten, houding en verbale uitstraling.

doelgroep

Deze training is geschikt voor medewerkers die werkzaam zijn bij salesafdelingen van verschillende soorten bedrijven.

consenza professioneel & resultaatgericht

Consenza biedt training en coaching voor iedereen die veel verkoopgesprekken voert. Medewerkers die de training 'sales gesprekken' gevolgd hebben:

• Beheersen de basistechniek en werken gefaseerd
• Herkennen en gaan goed om met verschillende typen klanten
• Maken van tegenwerpingen kansen
• Sluiten gesprekken succesvol af

De kracht van Consenza is een persoonlijke benadering, no-nonsense mentaliteit en het
leveren van duurzame oplossingen door effectieve training en coaching.

training theorie & praktijk

In kleine groepjes (max. 10 cursisten) richt de trainer zich op de aspecten van het salesgesprek bij de klant, die voor alle deelnemers van belang zijn. Daarnaast krijgt elke deelnemer ook individuele aandacht. Door middel van realistische rollenspellen en bandopnames van gesprekken, worden de cursisten zich bewust van de essentie hoe om te gaan met sales. Ze leren zichzelf kennen aan de telefoon, omdat de trainer ook de acteur is in het rollenspel en de cursist direct feedback krijgt.

De volgende onderwerpen komen tijdens de training aan bod:

• Hoe zorg ik ervoor dat mijn afspraak een opdracht wordt?
• Hoeveel fasen zitten er in een gesprek en hoe ga ik daarmee om?
• Welke typen klanten ken je en hoe ga je daarmee om?
• Wat doe je met tegenwerpingen?
• Hoe sluit je het gesprek goed af met zicht op een opdracht?

De training wordt op onderhoudende wijze gegeven door theorie en praktijk met elkaar af te wisselen.

trainer krachtig & persoonlijk

De training wordt gegeven door een doortastende trainer met veel mensenkennis en praktijkervaring. Zij daagt medewerkers uit zichzelf een spiegel voor te houden, want overeenstemming met jezelf is noodzakelijk om doelen te bereiken. Ook weet zij humor, persoonlijke aandacht en een ontspannen werksfeer perfect te combineren.

investering

De investering bedraagt € 295,- per persoon. De algemene voorwaarden van Consenza zijn van toepassing. De tarieven zijn exclusief 21% BTW, inclusief trainer(s) en materiaal.

consenza informatie

Elk bedrijf en iedere werknemer is anders. Consenza biedt daarom ook trainingen en coaching op maat. Wilt u hier meer over weten of heeft u andere vragen? Neem dan gerust contact met ons op: info@consenzatraining.nl

 

06-22258440

info@consenzatraining.nl

KVK DEN HAAG 27303526