Welkom   Coaching
      Personal coaching
  Training   Team coaching
  Telefonische incasso    
  Telefonische incasso gevorderden
  Training & Coaching
  Omgaan met grensoverschrijdend gedrag   Telefonische incasso
  Omgaan met telefonische agressie   Telefonische incasso gevorderden
Klantgericht telefoneren   Omgaan met grensoverschrijdend gedrag
  Sales training (telefonisch)   Klantgericht telefoneren
  Sales training (gesprekken)   Sales
       
 
   

  ‘ZONDER OVEREENSTEMMING BEREIK JE NIETS.’

 

TRAINING & COACHING

 
           
    consenza klantgericht telefoneren

Klantgericht telefoneren is een vak apart. Je krijgt te maken met uiteenlopende situaties waarin je alles op alles moet zetten om een telefoongesprek goed af te ronden, bijvoorbeeld: klagende of langdradige klanten of mensen die de leiding van het gesprek willen overnemen.

doelgroep

De training 'klantgericht telefoneren' leert omgaan met verschillende soorten gedragingen en emoties van mensen en is geschikt voor alle medewerkers die telefonisch klantcontact hebben.
Er worden technieken geleerd om het gesprek kort, goed en zakelijk af te handelen.

consenza professioneel & resultaatgericht

Een succesvol en professioneel telefoongesprek is kort en zakelijk. Consenza Consenza biedt training en coaching waarin onmisbare telefoontechnieken centraal staan. Medewerkers die de training 'klantgericht telefoneren' gevolgd hebben:

Gaan beter om met verschillende gedragingen van mensen aan de telefoon
Bellen consequent volgens een effectieve gespreksstructuur
Werken beslissings- en oplossingsgericht met meetbaar resultaat
Hebben een verhoogde mate van zelfkennis en -reflectie

De kracht van Consenza is een persoonlijke benadering, no-nonsense mentaliteit en het
leveren van structurele oplossingen door effectieve training en coaching.

training theorie & praktijk

In kleine groepjes (max. 10 cursisten) richt de trainer zich op alle aspecten van klantgericht telefoneren die voor de deelnemers van belang zijn. Daarnaast krijgt elke deelnemer ook individuele aandacht. Door middel van realistische rollenspellen en bandopnames van gesprekken, worden de cursisten zich bewust van de essentie van een goed telefoongesprek. Ze leren zichzelf kennen aan de telefoon, omdat de trainer ook de acteur is in het rollenspel en de cursist direct feedback krijgt.

De volgende onderwerpen komen tijdens de training aan bod:

Omgaan met verschillende gedragingen van mensen aan de telefoon
Leren consequent toepassen van de opgestelde gespreksstructuur
De twaalf doelstellingen van het professioneel telefoneren
Doel, fasen en gespreksstructuur aanbrengen
Leren communiceren met een helikopterview
Welke soorten vragen zijn er en hoe pas je deze toe in eenje gesprek
Aansturen op beslismomenten en oplossingen
Feedback geven, argumenteren, vraagtechnieken

De training wordt op onderhoudende wijze gegeven door theorie en praktijk met elkaar af te wisselen.

trainer krachtig & persoonlijk

De training wordt gegeven door een doortastende trainer met veel mensenkennis en praktijkervaring. Zij daagt medewerkers uit zichzelf een spiegel voor te houden, want overeenstemming met jezelf is noodzakelijk om doelen te bereiken. Ook weet zij humor, persoonlijke aandacht en een ontspannen werksfeer perfect te combineren.

investering

De investering bedraagt € 295,- per persoon. De algemene voorwaarden van Consenza zijn van toepassing. De tarieven zijn exclusief 21% BTW, inclusief trainer(s) en materiaal.

consenza informatie

Elk bedrijf en iedere werknemer is anders. Consenza biedt daarom ook trainingen en coaching op maat. Wilt u hier meer over weten of heeft u andere vragen? Neem dan gerust contact met ons op: info@consenzatraining.nl

 

06-22258440

info@consenzatraining.nl

KVK DEN HAAG 27303526