ZONDER OVEREENSTEMMING BEREIK JE NIETS. |
TRAINING & COACHING |
||||
consenza
klantgericht telefoneren Klantgericht telefoneren is een vak apart. Je krijgt te maken met uiteenlopende
situaties waarin je alles op alles moet zetten om een telefoongesprek goed af te
ronden, bijvoorbeeld: Deze training en coaching 'klantgericht telefoneren' leert je omgaan met
verschillende soorten gedragingen en emoties van mensen en is geschikt
voor alle medewerkers die telefonisch klantcontact hebben. Er worden
je technieken geleerd om het gesprek kort, goed en zakelijk af te handelen. Bent u alleen of met z'n tweeën, dan kunt u beter gebruik maken van een coaching. Het coachingtraject wordt geheel op uw wensen afgestemd. Doelgroep: Deze training is geschikt voor alle medewerkers die telefonisch
klantcontact hebben. Consenza biedt training en coaching waarin onmisbare telefoontechnieken
centraal staan. Medewerkers die de training en coaching 'klantgericht
telefoneren' gevolgd hebben: De kracht van Consenza is een persoonlijke benadering, no-nonsense mentaliteit
en het leveren van structurele oplossingen door effectieve training en coaching. In kleine groepjes (max. 10 cursisten) richt de trainer zich op alle aspecten
van klantgericht telefoneren die voor de deelnemers van belang zijn. Daarnaast
krijgt elke deelnemer ook individuele aandacht. Door middel van realistische
rollenspellen en bandopnames van gesprekken, worden de cursisten zich
bewust van de essentie van een goed telefoongesprek. Ze leren zichzelf
kennen aan de telefoon, omdat de trainer ook de acteur is in het rollenspel
en de cursist direct feedback krijgt. De volgende onderwerpen komen tijdens de training aan bod: De training wordt op onderhoudende wijze gegeven door theorie en praktijk
met elkaar af te wisselen. Bent u alleen of met z'n tweeën, dan kunt u beter gebruik maken van
een coaching. Deze wordt geheel op uw wensen afgestemd. De training wordt gegeven door een doortastende trainer met veel mensenkennis
en praktijkervaring. Zij daagt medewerkers uit zichzelf een spiegel voor
te houden, want overeenstemming met jezelf is noodzakelijk om doelen te
bereiken. Ook weet zij humor, persoonlijke aandacht en een ontspannen
werksfeer perfect te combineren. De investering hangt af van het vooraf bepaalde doel. Coaching is maatwerk,
en er zal voordat het coachingtraject start worden besproken worden aan
het begin wat de kosten zullen zijn. Elk bedrijf en iedere werknemer is anders. Consenza biedt daarom ook
trainingen en coaching op maat. Wilt u hier meer over weten of heeft u
andere vragen? Neem dan gerust contact met ons op: info@consenzatraining.nl |
06-22258440 info@consenzatraining.nl KVK DEN HAAG 27303526 |
||||